Skriv din beskrivning här!

Söndag

Sitter och tittar på johan falk just nu. Är riktigt riktigt trött men hell no att jag lägger mig när det är världens bästa på tv! Hade tänkt att jag skulle städa och rensa i mitt rum idag, standard söndagar, men har knappt varit hemma idag så blev ingenting med det. 
Jag hoppas denna vecka kommer gå fort, slutar tidigt 3/4 dagar (det vill säga runt tolv) så det ska bli himla skönt! Detta betyder att jag kommer spendera väldigt mycket tid på gymmet, vilket jag verkligen längtar efter! Dock har jag massa plugg som jag måste ta tag i. Nu lät det ju som att jag ligger efter men det gör jag absolut inte, vill bara inte skjuta upp det som jag alltid har gjort. Skriver mer när jag har tid, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback