Skriv din beskrivning här!

stressig dag

En ganska så ful bild från igår
Sitter i skolan nu och ska snart ha lektion. Har varit en hemsk morgon och jag är döds trött. Det är kaos hemma pga av att alla ska på möte, hunden skulle tydligen till veterinären.. Kommer inte heller ha den lugnaste dagen jag själv. Slutar tolv då måste jag skynda mig hem för att äta lunch sedan ska jag till gymmet och sedan måste jag skynda mig hem för att ta emot min brorsa när han kommer hem. Sedan måste jag städa, fixa lite naglar och plugga. Ska på någon datautbildning idag också, så då hoppas jag att vi får lära oss något vettigt. Får se om jag hinner blogga något mer idag annars gör jag det imorgon. Hoppas ni mår bra puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback