Skriv din beskrivning här!

torsdag 7 November

Började dagen med ett möte på rådhuset. Var faktiskt ganska intressant att sitta och lyssna på. Jag har inte ätit något på hela dagen heller, förutom frukost i morse så borde käka något nu. Har varit på både dåligt och bra humör idag men just nu mår jag riktigt bra faktiskt. Är dock sjuuukt trött och har ont i kroppen. Vet inte varför men jag känner mig som en ny människa. Haha lol vad töntigt det låter! Men sant. Var egentligen tänkt så att jag skulle träna idag efter skolan men ingen annan skulle träna så jag sket i det. Jag tror att min kropp börjar säga ifrån nu. Har världens träningsvärk (vilket jag aldrig har) och har jätte ofta skit ont i huvudet, vilket jag aldrig heller har. Och så är jag sjukt trött hela tiden nu, så jag ska ta det lite lugnt idag. Gjorde ju naglar idag, hade tänkt visa bild men tycket inte att bilderna blev nå bra.. 
Har lite plugg att ta tag i nu sedan måste jag städa sedan kommer jag somna. Puss på er 


sv: så¨lite så :)
allt bra idag? :D

2013-11-07 · 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback