Skriv din beskrivning här!

Träning

Jag har kommit in i en period när jag känner mig så fruktansvärt ful och faktiskt inte orkar göra ett skit åt det. Allt jag vill är att träna. Känner mig som värsta träningsnarkomanen. Ja träning är bra men till en viss mängd. 
Innan höstlovet tränade jag 4 gånger i veckan och gick ner 2 kg på 2 veckor (är det bra eller dåligt?) Jag är iaf stolt över att jag gick ner något överhuvudtaget. Och nu under höstlovet har jag inte tränat någonting för jag valde att ta helt ledigt. Dock känns det som att jag har gått upp minst 5 kg nu.. Haha känns inte bra alls. Men nu tänker jag inte ge upp! Jag ska sätta upp mål och träna tills jag går av. Har bestämt mig för att träna 5 gånger iveckan och försöka springa en dag. Dessutom har jag som mål nu till årskiftet att jag inte ska använda några värmetänger på mitt hår, FÖRUTOM vid speciella tillfällen som julafton, nyår, fest osv. Nu vill jag ha lääängre hår! 


det är bra att gå ner 1 kg i veckan har jag läst, så fettbra juu :)

2013-11-05 · 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback