Skriv din beskrivning här!

12 Oktober


Ligger i sängen och borde egentligen sova. Som ni vet var jag på karrofesten i torsdags, två bilder därifrån. Hade ganska kul bortsätt från alla smällar jag fick överallt. Eftersom jag är så jäkla kort så fick jag folks armbågar i huvudet flera gånger när vi dansade. Fick även en kille slängd över mig haha. 
Vaknade 11 imorse helt död, och typ asförkyld. Men drog till gymmet med Felicia iaf. Så ikväll träffade jag f och s, åt lite mat och hade det mysigt. Sedan drog vi på fest och kom hem därifrån runt ett. Om jag har tid imorgon ska jag fixa med lite inlägg här på bloggen. Har ju haft så fullt upp nu dom senaste dagarna/veckorna så har blivit att jag har skjutit bloggen åt sidan lite. Ska försöka sova nu, puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback