Skriv din beskrivning här!

19 Oktober

Haha njutarn. Har väl inte direkt haft sån jätte bra dag. Vaknade sent, orkade inte göra något, behövde tvätta håret, sminket blev inte som jag ville och lite till.. Men har haft så himla bra dagar den senaste veckan så antar att jag behövde det här. Två dagar kvar i skolan tills jag får höstlov, och 11 dagar kvar tills jag fyller. Det innebär att det är 12 dagar kvar till halloween och jag börjar få lite smått panik över vad vi ska hitta på. Känns inte sådär jätte kul att sitta hemma och titta på film på halloween liksom.. 
Känner mig skit tråkig, är inte sugen på någonting. Vill helst lägga mig och sova tills det blir en bättre dag. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback