Skriv din beskrivning här!

2 Oktober

Har ingen inspiration till bloggen längre. Ni får gärna kommentera vad ni vill läsa mer om, vet att ni inte kommer göra det men jag ber er ändå. 
Fick hem min nya jacka igår, tänkte att jag skulle ta kort på den imorn om jag hinner annars blir det på fredag. Har ganska mycket på gång nu vilket jag älskar. Älskar att ha det lite stressigt och mycket att göra. Har ingen bild från idag så det får bli från i måndags när jag färgade Matildas ögonfransar.




skriv om typ hur din dag varit, om du har nått prov på g, typ dagliga livet skriv om sånt, alltid lika kul att läsa om

2013-10-02 · 20:51:21

Du kan blogga om outfits, nya inköp, sminktips, hur du gör dina naglar, kanske lägga upp lite inspo bilder ifrån weheartit ;) kram!

2013-10-03 · 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback