Skriv din beskrivning här!

30 oktober

Schysst att någon kunde svara på hur jag ska ladda över bilder till datorn. Men ni måste förstå att jag inte kan någonting. Vad är airdrop? Har försökt kolla på google men fatta ingenting. Har frågat massa om hjälp och ingen kan.. Eller så kanske det bara är något fel på min mobil eller dator.. 
 
Till något annat nu då, kollade precis på the last song och grät som ett litet barn. Fattar inte hur det ens är möjligt att gråta så till en film.
Borde iaf ha lagt mig för flera timmar sen eftersom jag kommer bli väckt halv sju idag.. Om ni inte har hängt med i svängarna så är det min födelsedag idag :D:D:D Ska käka lunch med mamma och brorsan sen senare blir det resturang with some friends. Värkar som alla vill bjuda mig på middag nu, höhö. Förresten så är min hund kvar hos veterinären:( lämnar du mig nu blir jag förkrossad! Puss och godnatt
Snodde bilden från felicias blogg. Haha varför ska jag se så inklippt ut för?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback