Skriv din beskrivning här!

Dom riktiga

Haha okej jag skojade bara om förra inlägget, mina naglar ser verkligen inte ut sådär. Gick någon på det? På den bilden var dom inte ens halv klara. 
Eftersom jag har gjort nya naglar så är det dags för mig att börja klaga! Jag kan säga att jag inte vart med naglarna jag gjorde. Var tvungen att måla dom vita innan jag målade tippen, vilket gjorde att dom såg jätte fake ut. Mer fake än vad dom redan är. Ser verkligen ut som sånna här lösnaglar man köper på kicks för 100 kr ni vet? Som man bara klistrar på. Så jävla fult. Kommer förmodligen måla om dom snart igen. Ni får jätte gärna kommentera vad ni tycker, håller ni med mig eller inte? Men ni behöver väl inte vara för hårda? Jag har trotts allt lärt mig själv. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback