Skriv din beskrivning här!

Hjälp tack

Jag får panik på denna dator. Jag hatar macbook. Ja jag sa det! Fattar ingenting och det går ju inte att läsa sig till. Har försökt hur länge som helst att ladda över bilder till datorn nu men det funkar inte. Någon som vet hur man gör? Från iphonen till datorn. 
Har gjort sminkvideon som jag skrev att jag skulle, men måste verkligen klippa massa och fixa så därför behöver jag verkligen ladda över den till datorn först. 
Klockan är..? fan vet jag går ju inte att se om man inte förminskar sidan. Har inte gjort något speciellt idag. Vaknade tidigt av att min brorsa satt och skrek och ropade massor när han spela tv-spel.. Så jag gick upp satte på en film och käkade frukost. Såg familjetrippen/we're the millers. Heter den så? Haha typical jag att aldrig läsa vad filmer heter. Den var iaf sjukt rolig, satt och skratta högt för mig själv.. Neej inte alls onormal. 
Men vi får väl se hur jag gör med videon, den kommer förmodligen inte komma upp men vi får se ha det bra så länge. 
 


Prova med AirDrop, de borde fungera

2013-10-30 · 00:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback