Skriv din beskrivning här!

MacBook Air

Mina nya skoldator. Vi har fått datorerna från skolan. Enda skälet till varför jag föredrar den är att den är så jäkla snabb och startar direkt. Har inga bilder på den och tror inte jag ska ha det heller. Förutom det jag kommer behöva i skolan. 
Sitter just nu med min egna dator eftersom jag har alla bilder på den. Och helt ärligt, jag föredrar denna. Eftersom jag har haft den i 3 år (tror jag) om 5 dagar wiiie haha. Därför kan jag denna dator utantill typ. Allt är så mycket större och går fortare på den här. Oj vad jag nervärderar macbooken nu.. But you get my point. 


kommer alla som börjar i virginska frisör få en sån :) fett fin är du kramis

2013-10-26 · 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback