Skriv din beskrivning här!

Min födelsedag

Hej på er. Kom ganska nyligen hem från stan. Har varit i fullgång hela dagen eftersom det är min födelsedag. Blev väckt alldeles för tidigt! Halv sju och kunde inte somna om efter.. Men eftersom jag fick johan falk filmerna så låg jag och kollade på det hela morgonen. Vid ett träffade jag och mamma min bror på stan och gick och käkade lunch. När jag kom hem så somnade jag en stund och vaknade några minuter innan min buss gick. Brukar ha den turen så jag precis hinner faktiskt. Åkte till Jensen's med s och f. När vi kom in dit var det sån jäkla kö att jag var beredd på att gå till något annat ställe, men vi gick bara förbi kön och till vårt bord där mina fina vänner satt. Hade en sjukt mysig kväll med sjukt mysiga vänner. Och eftersom jag även har så fina vänner så fick jag lite småsaker av dom. Så gulligt så. Satt ja, jag har haft en riktigt bra dag! Fick en till mountain dew, biljetter till pricilla och pengar av pappa<3 (saker som inte fanns med på bilden.)
 
Nu är det bara att ladda om inför morgondagen då det är halloween och jag ska umgås med mina älskade vänner igen! Nu ska jag kolla på ännu en Johan Falk film, ahhh besatt<3!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback