Skriv din beskrivning här!

Svar

Q/brukar du göra gele eller akryl? vad brukar du köpa kan du göra en lista för vad man behöver?
A/ Jag använder mig av tippar och sedan gele på det. Jag har köpt nästan allt mitt från en sida som heter http://www.nail4you.se/naglar/ Där har jag köpt ett startset. Jag har sagt hur länge som helst att jag ska börja att bygga med vanlig gele, men har inte blivit av att jag har köpt det än. 
 
Här är iaf en bild på ungefär allt jag använder mig av när jag gör naglar. Jag vill varna om att gelen inte är jätte bra. När jag har gjort naglar på andra så har dom tappat naglarna efter någon vecka. På mig brukar dom sitta i ungefär 4 veckor. Vet inte vad det beror på, men bara en varning! 
Sjukt dålig bild men detta är allt! Tipsar nu om att nail4you har erbjudande nu på just detta startset. Spara 61%!!
 


vad är enklast acryl eller gelé?

2013-10-28 · 13:36:41

kan du göra en video hur du gör gele naglar

2013-10-29 · 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback