Skriv din beskrivning här!

Tips och svar

Q/kommer alla som börjar i virginska frisör få en sån :) fett fin är du kramis
A/ingen aning men det skulle jag tro! åh tack så mycket kram
 
Q/Skulle du kunna tipsa om bra produkter för hyn och håret?:)
A/Eftersom jag inte använder så mycket produkter var detta väldigt svårt, men jag har försökt göra mitt bästa. 
1. En asbra hårspray. Den är max hold och väldigt hård men jätte enkel att borsta ur. Helt klart min favorit hårspray. Finns att köpa lite var som helst. 
2. Världens bästa torrschampo enligt mig. Det är ett styling powder, mattifying and volume. Allt i ett. Jag verkligen älskar hur mycket volym man får av den! Dock är den vit vilket gör att vi mörkhåriga kan se lite ''gråhåriga'' ut typ. Men det är bara att borstaborstaborsta så försvinner det. Finns att köpa på apoteket. 
3. En suverän olja för håret som jag använder i topparna efter varje dusch. Det har fått mitt hår mycket finare och växt skit mycket på kort tid. Finns att köpa på frisörsalonger. finns även silikondroppar som är lika bra! 
4. En sminkborttagning till ögon och läppar. Ger serum till ögonfransarna så dom håller sig fina. Och är jätte bra om man har vattenfast mascara. (lilla flaskan är bara så ni ska se att den är blå) Finns att köpa på Nygatansspa. 
5. En väldigt återfuktande ansiktsmask som är jätte jätte bra om du har torr hy. Också från Nygatansspa. 
6. En ''finn borttagare'' om man kan säga så. Jag brukar använda den på lite större finnar som liksom inte går att klämma bort. Den torkar ur finnen helt enkelt. Smeta på lite innan du ska sova och tvätta bort på morgonen. Den funkar verkligen, tro det eller ej. Men den har hjälpt mig måånga gånger! Också från Nygatansspa.
 
Tänkte ta och tipsa om ett värmeskydd som jag själv inte har testat. Är inte 100% säker på att det var detta. Men grazette ska tydligen ha ett värmeskydd som ska vara så sjukt bra berättade vår lärare! 
Kikade runt lite på google och denna ska tydligen vara bäst i test. Älskar grazettes serie Crush. Hela serien luktar frukt. Ananas, watenmelon osv. Love it! Så jag tänkte att det var värt att testa, så jag ska gå iväg och köpa mig denna. (som sagt lita inte på bilden, är inte helt säker på om det är den)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback