Skriv din beskrivning här!

26 September

Har ätit lite lunch och hunnit fotat. Ska plugga så jag har det avklarat och inte behöver tänka på det framöver. Sen tar jag helg. Fruktansvärt skönt. Även fast den här dagen har varit riktigt skön. 
Som jag skrev i förra inlägget är det här inte min dag, för det är felicias haha. När jag hade slutat och var påväg till bussen kom jag på att jag inte hade med mitt busskort, det låg kvar i min andra jacka. Men hade ett gammalt busskort i väskan så det löste sig ju. Tills jag skulle gå på bussen och kom på att jag inte hade några pengar på det.. Men som tur va så fick jag åka med ändå. Sen när jag väl kommer hem så hade jag glömt nycklarna i min andra jacka också.. Som tur så kunde thomas (min låtsas pappa) komma hem med en nyckel, så tillslut kom jag in. Ska som sagt plugga nu, skriver sen puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback