Skriv din beskrivning här!

Felicia 16 år!

Att sitta och titta igenom alla bilder väcker massa känslor. Att vi har känt varandra i lite mer än 6 år nu är helt sjukt. Känns som att jag har känt dig hela livet samtidigt som det känns som det var igår vi började i samma klass och gick hem och lekte med varandra. Det har liksom alltid varit vi, felicia och cornelia. Även fast vi inte alltid, nästan aldrig, håller sams så har vi alltid hållit ihop. Vi har verkligen inte känt varandra hela livet, men med alla minnen och stunder vi har tillsammans kan man tro det! Även fast jag kan hata dig ibland så finns det ingen som någonsin kommer kunna ta din plats i mitt hjärta! Jag älskar dig


Vissa bilder alltså fyfaaaan...spyr hahaha. Var jag verkligen sådär liten när vi fotade jordgubbar och munkar?! Omg
Tack bästa, älskar dig ❤️❤️

2013-09-26 · 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback