Skriv din beskrivning här!

Måndag

Fick sluta nästan två timmar tidigare idag. Hade ingen sovmorgon idag heller pga att vi skulle ta klassfoto.. Vart verkligen inte nöjd med mina enskilda.. Men finns det någon som blir nöjd eller? Nä fyfan. 
Skulle egentligen på gyminstruktion ikväll men har haft så jäkla ont i halsen och känner mig inte alls frisk. Fick världens halsbränna när jag var tvungen att powerwalka till bussen.. Haha lol. 
Går bara 3 dagar i skolan den här veckan så det ska bli så skönt. Har lite saker jag måste fixa med nu, puss
Min fina klass haha


super fin blogg!!
vilket gymnasium och linje går du? kan du också berätta lite vad man gör på ? :)

2013-09-23 · 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback