Skriv din beskrivning här!

Onsdag 11 September

Försökte fota lite förut, vilket inte gick så bra.. Men jag ska leta lite tips och inspiration. Min arm ser fett stor ut, men man kan ju inte alltid vara perfekt;) Slutade halv ett idag, då kom mamma och hämtade mig så åkte vi och köpte lunch. Efter det har jag inte gjort så mycket. Somnade en stund, är så jäkla trött nu för tiden. Börjar så tidigt varje morgon så nu för tiden måste jag gå upp 40 min tidigare än vad jag brukade. Låter inte så mycket men det känns otroligt mycket! Just nu vill jag bara att det ska bli torsdag, sista skoldagen för denna vecka. Dock längtar jag inte eftersom jag verkligen är helt död på torsdagar. Sista skoldagen på veckan då är man trött alltså! Ja nu vart det här ett väldigt intressant inlägg men roligare än ingenting, puss


Vad fin du är Cornelia!!

2013-09-14 · 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback