Skriv din beskrivning här!

and the dreams you held so tight lost their meaning

Har haft en bra, seg och varm dag. Lyckades även glömme både busskort och gymskor hemma. Och har även hunnit med att få skoskav.
Det är helt sjukt hur varmt det är just nu! Tror dessutom att mina utslag jag har på halsen är soleksem eller liknande. Har bara blivit värre och värre ju mer jag varit i solen.. Börjar även få det på fötterna nu.. Hoppas på att det blir bättre snart iaf! 
Var på gymmet idag efter skolan också, kändes väldigt oseriöst pga att jag hade glömt skorna hemma men måste säga att detta måste vara ett av dom bästa passen! 
Just nu är jag helt galet trött och funderar verkligen på att lägga mig. Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback