Skriv din beskrivning här!

lördag

Kom ganska nyligen hem från att ha varit ute med dessa härliga människor + felicia som tar bilden! 
Var iväg och grillade (haha ovanligt va). Vi grillade och låg under filtar och tittade på stjärnorna. Låter väl lite fånigt men det var en fin kväll! Såg några stjärnfall också, så hoppas på att mina önskningar slår in :))
Måste allvarligt talat dra ner lite på dessa grillkvällar, det är jätte mysigt men snart kommer vi bli riktigt feta. Då kommer inte träningen hjälpa. Måste bara säga hur underbara dessa människor är, älskar kruppen så mycket! 
Och förlåt för att jag täckte över mitt ansikte, men kände mig verkligen tvungen. Aldrig varit fulare. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback