Skriv din beskrivning här!

ny hårfärg

Yes nu blev det något nytt! Tyvärr trivs jag verkligen inte i det, känner mig som en 5åring.. Men känner ändå att det är skönt med något nytt. 
 
Insåg att jag inte har bloggat sen i fredags så kände att jag slänger in ett inlägg nu. Har lite bråttom då sara snart ska komma hit så ska vi åka till gymmet. Har inte varit där på över en månad så det börjar bli dags att dra igång igen! Förövrigt börjar skolan imorgon som jag inte tror att någon har missat. Jag har haft ett jätte bra lov och varit med skit bra vänner och haft jätte roligt hela lovet! Har dock kommit i säng alldeles för sent och känner idag att det har tagit på kroppen. Sov alltså 5 timmar inatt.. Har även cyklat hela lovet och har sån jäkla värk i låren. Vet egentligen inte om det beror på det, men ont har jag och vill helst skrika varje gång jag ska resa mig upp. Haha ja nu ska jag fixa mig jätte snabbt, puss. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback