Skriv din beskrivning här!

TILLBAKS

Hej allihopa! Nu är jag tillbaks igen och redo att köra igång igen. 
Som jag skrev så mådde jag inge bra senast. Mådde dock så i över en vecka men ville inte inse det. 
Det var otroligt jobbigt och jag har aldrig mått liknande. Brukar aldrig må dåligt och absolut inte så. Men nu är jag mig själv igen och mår bra. 
 
Som ni kanske minns så åkte jag till pappa i helgen. Kan väl säga att det inte direkt var den perfekta tidpunkten pga hur jag mådde. Men helgen blev jätte bra och det var riktigt skönt att få komma bort till en annan miljö! 
Försökte fota en del men blev inte så mycket ser jag nu. 
två härliga bilder när vi var ute och gick med hunden.
två bilder på när jag och alicia lekte.
och två på när vi var på Samuels fotbollscup. 
Hade en jätte bra helg även fast jag inte kom med bussen hem, och kom tillslut hem väldigt sent på kvällen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback