Skriv din beskrivning här!

22 augusti

Sitter och väntar på maaat. Har inte ätit något sedan 11 idag, förutom lite fika. Var på coop förut och mådde så dåligt för att jag var så hungrig att jag bara ville gråta rakt ut. Men snart får jag mat och hoppas på att det blir bättre då! 
Ska ha lite mys hemma med film och godis ikväll. Sova tidigt ska jag också. Hela veckan har jag bara längtat efter att gå och lägga mig. Älskar den här känslan i sängen precis innan man ska sova. Jag som annars hatar att sova. Det är anledningen till att jag lagt mig så sent hela sommarlovet, för att jag verkligen hatar att sova. Får ångest. 
Men tillbaka till det jag skulle berätta. Kommer inte sova ut så mycket i helgen så jag kommer förmodligen vara slut efter helgen.. Något som gör det bättre är att jag ska hänga med en person jag inte hängt med på länge. puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback