Skriv din beskrivning här!

6 Augusti

Vaknade upp hos Jennie imorse. Åkte till henne igår för att fira henne med massa andra tjejer. Hade en jättebra kväll med så härliga människor! 
Åkte till marieberg med sara och shopppade lite. Hittade tröjan jag har på bilden för endast 99 kr!! Helt sick. Och jag som älskar dessa tröjor. Köpte även en hårinpackning, schampoo och balsam eftersom att jag ska börja med balsametoden nu. Har velat det så länge och nu ska jag äntligen ta tag i det. Tänkte ta en före och efter bild. Eller snarare före och undertiden bild, och hoppas vekligen på att mitt hår ska bli friskt och fint igen. Skäms så mycket över att mitt hår har gått av. Det gör fan ont. 
Imorgon åker jag till kalket med tjejerna som jag kommer spendera hela dagen med. Puss


vart är din väska ifrån? :)

2014-08-06 · 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback