Skriv din beskrivning här!

Gårdagen

Som ni vet har jag varit hos pappa från tis-tors. Igår kom Sara, Felicia och Per-Axel till Stockholm. Efter en tidig fika med pappa och Samuel så gick jag och mötte dom sedan gick vi till grönan. Spenderade hela dagen där. 
Skitjobbigt att det var så varmt och så mycket folk. Gjorde att alla köer tog så lång tid så man hann inte åka lika mycket. Men dagen avslutades bra med att jag vann en sportlunch. Jag hade egentligen inte tänkt spela något eftersom att man ändå aldrig vinner. Men eftersom att alla andra gjorde det så tänkte jag ''varför inte''. Hade turen att vinna och dom andra blev svinsura haha! Och dom blev sååå glada när jag tog en sportlunch istället för en center. Hela vägen till bussen fick jag höra ''vEm fan tar en sportlunch???!'' Jag gör, för att sportlunch är det bästa jag vet. 
Efter gårdagen så har jag en stor jävla blåsa under foten, precis på trampdynan. Och sedan på lilltårna.. Så jag går helt snett och vågar inte gå normalt :( 
Men det var en rolig dag. Har träningsvärk i hela kroppen idag efter allt skratt, skrik och att behöva sitta och spänna sig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback