Skriv din beskrivning här!

Helgen

Har spenderat min helg i stockholm hos pappa. Han fyller 50 imorgon så det var lite överraskningsparty för honom. Därför kunde jag inte skriva i fredags vad jag skulle göra. Ifall han skulle läsa, man vet ju aldrig. 
Jag och min bror tog tåget tidigt i lördags till stockholm. Käkade och titta runt lite på stan. Sedan drog vi vidare hem till pappa där det var massa folk. 
Det var en jättebra helg. Det var även första gången som vi fyra syskon träffades. Hemskt att vi aldrig har träffats under dessa 8 år. Nu har vi gjort det och det kunde inte blivit bättre! Det som gör mig så lycklig är att pappa velat detta så länge och det blev en 50 års present till honom. Han var rörd till tårar. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback