Skriv din beskrivning här!

made me see there was something missing

Hej på er! Länge sedan sist nu. Har faktiskt inte ens haft en tanke på att jag borde blogga. 
Jag har fotat lite julklappar nu som jag tänkte visa er. Men det blir i ett annat inlägg. 
Har mest jobbat och bara tagit det lugnt nu på lovet. Ska jobba idag också men börjar 16. Jobbade både måndagen och tisdagen innan julafton. Långa pass i kassan, och alla som julhandlade. Efter det kände jag att jag helst aldrig mer kom tillbaks. Jobbar idag, imorgon och på tisdag. Känns ändå okej eftersom jag bara jobbar 4 timmar per dag. 
Igår var jag ensam hemma hela dagen och gud vad uppskattat det var. Älskar att få vara hemma själv, eftersom att det ungefär aldrig händer. 
Hoppas ni mår bra, kul att ni fortsätter titta in här även fast jag inte har bloggat Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback