Skriv din beskrivning här!

Måndag


Är så nöjd med mitt hår!! 
Vill ni veta en kul grej? Jag blir hemma imorgon igen. Imorse vaknade jag och mådde toppen, åt som vanligt, sen gick det bara utför. Mår åt helvete igen.. Men just nu vill jag bara ha MAT! Så jävla bad. Ätit två tuggor per måltid i tre dagar nu ungefär. Skulle döda för korvstroganoff for real! 
Men jag kan inte äta, fattar inte vad problemet är men det går inte. Har ont i hela magen för att jag är så hungrig. Som känns lite bättre när jag ligger ner så har legat i sängen precis hela dagen. 
Så om någon undrar varför jag är ganska osocial, inte svarar osv, är det för att jag inte har nån ork. Alls. Eller så sover jag haha. Så speciellt förlåt till dig pappa!(om du läser detta) Hör av mig snart. Godnatt nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback