Skriv din beskrivning här!

1 februari

Har äntligen fått sovit ut och inte behövt gå upp tidigt. Sov nästan 10 timmar inatt vilket var så himla skönt! Därför fick det bli min favvis frukost imorse. Har ganska nyligen börjat äta det och det är sååååå himla gott så ni anar inte! Vet att min pappa alltid åt/äter det när jag är hos honom osv. Ett + också att det inte är det onyttigaste man kan hitta haha. 
Idag har jag inte gjort något speciellt alls, var väl tänk från början att vi skulle på bio idag men det blev inte av. Så idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Har också tagit bort mina naglar som känns så bra. (skriver ett annant inlägg om det snart) Sedan har jag även klippt min granne. Har klippt honom 3 gånger nu tror jag, och jag blir så himla glad när alla blir jätte chockade och säger att det verkligen syns från första till den här gången hur mycket jag har utvecklats! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback