Skriv din beskrivning här!

14 Februari

Glad alla hjärtans dag kanske man ska börja med att säga då. Själv har jag inte direkt firat det på något speciellt sätt. Lyxade till det med lite pannkaksfrulle bara. 
Som jag skrev igår så sov ju sara här inatt. Hon var ledig idag så hon valde (eller blev tvingad höhö...) att följa med mig till skolan och vänta medans jag hade matte. Sedan gick vi och käkade lite lunch och shoppade det här ovan. Runt halv två gick vi tillbaka till skolan och jag hade idrott. Duktig som jag är också så lyckas jag trilla när vi lekte en lek. Eller jag, det var nog dom flesta i klassen som halkade, sjukt halt golv. Så jag gjorde något med fötterna och har nu en svullen fot. Haha ibland lyckas jag ordentligt alltså! 
Nu ikväll har jag inte gjort något alls, mest bara legat på sängen och inte orkat röra mig. Ska strax hoppa i säng iaf, var ändå uppe ganska tidigt imorse.
Lördag nu och snart laddar vi upp batterierna för en dag med massa härliga vänner på gustavsvik! Puss och godnatt på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback