Skriv din beskrivning här!

25 februari

Hittade en gammal bild från när jag hade nästan svart hår. Något jag inte vill är att färga det igen. Även fast alla sa att jag såg sjukt mycket bättre ut i det. Tycker verkligen inte att jag passade i det när jag kollar på bilden. 
 
Hade första gympasset på mer än en vecka idag. När jag kom dit kände jag att jag absolut inte ville något annat än att åka hem. Men jag har haft sån ångest nu pga att jag inte har tränat så kände verkligen att jag behövde det. Men det är riktigt skönt att vara igång igen. 
Nu ska jag duscha sedan plugga. Skulle gjort det igår men jag somnade ifrån allt.. Imorgon slutar jag tolv, då blir det gym, plugg och fixa ett inlägg här. Puss
 


Vad kostar det att göra påfyllning av arkylnaglar hos dig?

2014-02-27 · 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback