Skriv din beskrivning här!

3 februari

Borde verkligen sova men känner inte alls för det. Har ju lite sovmorgon imorn så skyller lite på det. 
Idag har vi varit på svalan och firat min låtsas farmors. Har faktiskt aldrig ätit där men det var riktigt gott! På vägen hem åkte vi förbi marieberg och köpte en ny mascara till mig eftersom jag verkligen behövde en ny. När vi kom hem fick jag värsta rycket och städade mitt rum och dammsög hela huset. Har aldrig hänt förut utan att någon ber mig! 
Sen ikväll har jag bara tittat massa på film. Asså åh herbie, typ världens bästa film. Men nu måste jag faktiskt försöka sova, godnatt




vart är koftan ifrån? jätte fin :)

2014-02-04 · 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback