Skriv din beskrivning här!

Helgen

Har precis suttit och storbölat till The lost valentine. Hann inte ens gå 5 min in i filmen innan jag grät. Så jävla sorglig film! Ska iaf slå på en till film nu och äta lite godis. Har faktiskt inte ätit något godis i veckan och åt ingenting igår heller så jag tyckte att jag förtjänade lite idag. 
Var på gustavsvik igår som ni vet. Hade jätte roligt och fick även lite träning. Tvingade Sara att simma några längder med mig också, hehe. 
Sedan igår kväll var jag och Sara ute i kanske tre timmar och gick. Flera timmars promenad är alltid uppskattat då man alltid kommer in på alla deep-talk. Somnade ifall gott när jag kom hem, och har sovit som en sten hela natten. Mamma fick knappt ens liv i mig halv tolv imorse.. Haha så blir det ibland.
Idag har jag dock bara legat hemma och tagit det lugnt. Uppskattat det med ibland. Godnatt





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback