Skriv din beskrivning här!

lämnar allting bakom mig

Ser ni detta på bilden!?? AAHHH typ dog. Perfa efter ett träningspass<3 ..haha nä. Jag och matilda ska ha en hälsosam månad. Tror faktiskt att det kommer gå riktigt bra. Förra veckan åt jag inte en enda godisbit, fika, läsk osv. Sa tillomed nej till pizza. Kan ni fatta? Hur sjuk är jag inte! Men det känns bra faktiskt, blir himla stolt över mig själv. 
 
Som ni vet så är jag ju ledig idag. Pga att vi ska ha öppethus ikväll på skolan och jag ska vara där, därför fick jag va ledig. Så om ni är intresserade av virren eller varför inte frisörlinjen så är det bara att komma förbi. Jag kommer stå där och göra någon frisyr eller rulla permanent. kl 18-20. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback