Skriv din beskrivning här!

söndag

Har varit en liten paus nu i några dagar, vilket var bra. Har inte alls känt för att blogga eller ens starta datorn. Men efter en liten paus börjar jag bli inspirerad och få idéer. 
 
Idag är det söndag och jag är på jätte bra humör. Snön börjar äntligen förvinna och det gör mig jätte glad. Älskar när det börjar gå över till vår. Det är någonting med luften som jag gillar. 
Nu är lovet över och imorgon börjar skolan igen. Känns ju sådär med allt plugg som vi har i veckan. 
Det här lovet har varit behövligt och uppskattat. Har umgåtts med sara nästintill varje dag den här veckan. Vi har gjort massa saker och haft jätte roligt. Kan nog vara därför jag valde att stanna hemma hela helgen. Har varit väldigt trött och seg hela helgen. Ibland är det skönt att få vara hemma själv och bara ta det lugnt. 
Ska plugga lite nu så hörs vi sen, puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback