Skriv din beskrivning här!

torsdag

Ligger i sängen och ska snart sova. Har haft en helt vanlig torsdag idag, inget speciellt med den. 
Fredag imorgon, någon mer än jag som är glad över det? Ska försöka dra mig till gymmet någon gång i helgen, brukar aldrig gymma på helger men får dåligt samvete när jag bara kör 2 gånger i veckan. Brukar ju vanligtvis köra 3 men blev inte så den här veckan. 
Har sååå fruktansvärt ont i mina ben och rumpan så ni anar inte. Har varit en plåga att gå i skolan idag, att resa sig från stolen när man suttit ner i en timme. Fyfan säger jag bara. Dom i min klass har sett mig gå i trappor, haha så fult. Men nog om det, nu måste jag sova. Ska ju tyvärr till skolan imorgon.. Godnatt 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback