Skriv din beskrivning här!

10 januari

Jag har inte direkt bloggat ''seriöst'' på väldigt länge, och jag får lite ångest över det. Jag vill blogga men det blir liksom inte så. Första skolveckan är klar, och jag tycker det är väldigt skönt. Jag har alltid gillat skolan och längtat efter att gå dit även om jag kan känna ibland att jag verkligen inte vill dit. Har haft lite ångest över skolan sista tiden, och det kan bero på att vi ska få nytt schema och ha lektioner på fredagar. Fatta min ångest! Haha nej inte så farligt, en lektion kl 15 liksom. Men jag har hört att vi kommer ha en lektion kl 9 och sedan en vid 15.. Nu förstår ni min ångest va? Orkar inte tänka på det i onödan, blir säkert bra. 
Imorgon ska jag träffa lite vänner och fika. Kommer bli väldigt mysigt! Ska titta på någon film nu, puss
 
Förresten, i collaget på träningskläderna jag la ut är allt från nelly.com förutom skorna som är från footlocker.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback