Skriv din beskrivning här!

24 Januari

Sitter på bussen påväg till skolan igen. Har 3h håltimme på fredagar så åkte hem och åt lunch. Har idrott nu som nästa lektion, sedan ska jag gå på hindersmässan med några kompisar. 
Imorse var ett rent helvete att gå upp, har inte varit i skolan på fredagar sen i nian typ. Var dessutom ute igår i 5h i sträck. Åkte skridskor, pulka och hälsade på mina gamla lärare. Så var helt slut när jag kom hem och somnade så fort jag la mig i sängen. När jag vaknade imorse var hela mitt ansikte skit svullet och jag kunde knappt se på mitt vänstra öga. Sjukt läskigt, men det mesta la sig efter att jag hade tvättat ansiktet lite. 
Har 20% på mobilen nu så borde verkligen lägga ner den nu. Så blir det när man inte orkar ladda på natten. Skriver mer sen, puss
Hahah ser ut som en riktig liten bebis 


brukar du inte gå i skolan på fredagar? :)

Svar: Nix, har inte gjort det innan för att jag inte har haft några lektioner på fredagar :)
Cornelia Lindström

2014-01-24 · 16:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback