Skriv din beskrivning här!

30 Januari

Har precis slängt i mig lite kvällsmat och snart väntar sängen. Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Drog lite senare ikväll till gymmet med sara och william. Vet inte när jag var såhär trött senast. Måste duscha, borsta tänder och allt sånt där men känner verkligen för att bara dyka ner i sängen! Extra skönt är det att jag har sovmorgon imorn också och får sova ut längre. Galet skönt också att jag slutar halv tolv!! Då väntar gymmet! Sedan tar jag långledigt från gymmet tills på tisdag då vi kör lika hårt igen. Har verkligen kört stenhårt nu i tre dagar. Låter kanske inte mycket men fy satans vad ont jag har i min kropp. Finns inte en del som inte värker! 
Ska ta tag i det här nu så jag får hoppa i säng, puss på er så hörs vi imorn! 

Lite av ett mål





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback