Skriv din beskrivning här!

Nyårsafton

Jag och Sara var hos mig och fixade oss, sedan åkte vi till Felicia en stund innan vi åkte till slottet och tittade på fyrverkerierna. Efter det var det tänkt att vi skulle åka till en fest, men vi sket i det och drog hem till felicia istället en stund. Vid halv tre ungefär gick jag hem och somnade en timme senare typ. Kanske inte den mest spännande kvällen men det var kul ändå. Smakade även öl för första gången, tyckte inte det var sådär jätte gott men inte äckligt heller. Dock alkohol fri eftersom jag inte dricker alkohol. Kanske smakar annorlunda om det är alkohol i? Kommer iaf dricka det någon mer gång, fast om några år kanske. Nu är det 2014 och jag ska börja ta vara mer på livet. Puss på er












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback