Skriv din beskrivning här!

16 juli

Sitter och kollar på en film nu men ska strax sova. Finns ingenting att göra vaken så det känns onödigt. 
Drog iväg till gymmet idag. Sprang av mig lite och stretchade en del. Jag och sara har bestämt oss för att vi ska bli lika mjuka som vi var en gång i tiden, när vi dansade. Haha målet är väl att kunna nå fötterna igen hehe. 
Åkte iväg till säbylund ikväll med några friends och badade. Galet kallt i luften men hyfsat skönt i vattnet. 
Hela dagen idag har jag även stor städat mitt rum. Är inte klar på långa vägar, men en bit har jag kommit. 
Bilden på mina naglar får ni för att jag precis har tagit bort mina naglar och ska låta dom vila ett tag. Har haft naglar nu så länge jag kan minnas och det börjar märkas på mina egna naglar. Känns jätte konstigt att ha en så stark färg och dessutom så tunna naglar. Vågar knappt använda händerna. 
De senaste två gångerna när jag haft akryl har jag inte haft någon förlängning utan bara förstärkning på. Går mycket snabbare och gillas mycket mer enligt mig. Godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback