Skriv din beskrivning här!

20 juli


Har fått reda på att jag var med i synas på blogg.se nu. Därav alla kommenterar. Som fortfarande rullar in. Tycker det är så roligt och tack igen! 
 
Har fått en ny lyckoburk (haha wtf) med mitt namn på igen, fast denna gång blev det en liten burk och inte en stor.
Kom precis på att jag nog inte skrivit det i bloggen. Att jag fick en burk med mitt namn på. Det var undertiden jag var lite off.
Har legat ute och solat precis hela dagen idag. Felicia kommer hem idag och den kvinnan har solat hela veckan. Gissa vem som kommer bli osynlig bredvid henne.. Hoppas på att jag fått lite färg idag iaf, puss


ååh, nutella!!

2014-07-20 · 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback