Skriv din beskrivning här!

26 juli

Har inte haft smink på hela veckan, och det har inte börjat störa mig än. Märks att jag börjar bli van med att gå utan smink. För några veckor sedan hade jag haft panik nu. 
Har varit lite konstig uppdatering i veckan. Kan bero på att jag vid flera tillfällen tänkt bloggat, varit inne och skrivit men sedan ångrat mig för att jag inte har haft något att skriva om. 
Har hela veckan varit iväg med massa kompisar och badat. En dag i säbylund och tre i kalket. Har tyvärr inte fått någon färg ALLS under dessa dagar.. Låg och pressa som fan här hemma idag och har äntligen fått lite mer färg. 
En av alla mina 4 bröder har i veckan fyllt 18. Känns riktigt bra att jag glömde bort det och sa grattis efter halva dagen ungefär haha..
 
Har även börjat planera nästa vecka. Drar en resa till stockholm och hälsar på min far och sedan blir det grönan med tjejerna. Och vet ni vad? Jag har bestämt mig för lite roliga saker som jag ska göra. Bla färga mitt hår. Mer om det kommer! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback