Skriv din beskrivning här!

28 juli

Har precis kommit hem efter en kväll hos Per-axel, där det var några boys från gamla klassen också. 
Satt mest och snacka lite skit osv. Haha kul var det iaf. Innan alla skulle dra så drog vi hem till william och skrämde skiten ur honom. Ja ni ser ju tweeten över, dessutom stod Hugo bakom dörren med ett basbollträ i handen hahah! 
En fett tråkig grej som hände idag.. Jag klippte mig i fingret för första gången.. Alla lärare som har sagt ''alla klipper sig, det händer heeela tiden'' och jag har aldrig klippt mig. Tills nu..
Nuu ska jag se klart fast & furious som jag började se igår. Alltså så jäkla bra filmer, förstår inte folk som inte gillar dom!! Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback