Skriv din beskrivning här!

Helgen

ÅHH dessa dagar. Började fredagen i stockholm med massa shopping. Har tyvärr inte hunnit ta kort på grejerna än men det kommer. 
Kom till Norrtälje kl 17 ungefär. Vårt hotell låg precis vid hamnen alltså precis mitt inne i stan. Gick ut och åt på en gammal goding till resturang haha, åt världens godaste och även största hamurgare, no joke. Gick sedan runt lite i stan och tittade på olika ställen. Helt otroligt att se allt där man växte upp. 
Idag åkte vi till huset där vi bodde som ligger en bit untanför. Gick aldrig ur bilen därav den dåliga bilden (röda huset, raden nästlängst ner) Många minnen från Backebogård. Sedan gick bilen hem. 
Mycket kortfattat om dessa dagar, men det har varit jätte roligt! Har längtat efter detta så länge. 
 
På dom översta bilderna ser ni hur roligt vi hade i bilen haha. Sedan bilder på vårt rum, vad vi åt och runt i stan. 
Det röda huset som jag skrev att jag bott i, huset ovanför, där har jag också bott. Fast där bodde min pappa efter mina föräldrar hade skilt sig så bodde i örebro samtidigt. 
Drar skälet till varför jag bodde där när jag ändå är i gång för folk frågar mig hela tiden ''jaha så du är inte från örebro? du är alltså född i norrtälje''
Nej jag är född i Örebro och är härifrån. När jag var 2år valde mina föräldrar att flytta till Norrtälje pga att det skulle bli närmare för min pappa till jobbet som jobba i Stockholm. Vi bodde där tills året jag skulle fylla 7, då mina förälskar skilde sig. Pappa flyttade in till stan i Norrtälje medans jag och mamma flyttade till Örebro. Sedan bodde jag väl en/två helger i månaden hos min pappa. Min pappa bor inte längre i Norrtälje utan i Stockholm. Hah ville bara få med det så ingen undrar varför jag inte träffade honom eller bodde hos honom nu när jag var där.
Mycket privatliv på slutet, gilla läget. 


Härliga bilder! :)

Svar: tack :)
Cornelia Lindström

2014-07-20 · 23:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback