Skriv din beskrivning här!

Min dag börjar bra

Har precis kommit hem efter en tur till stan. Tänkte åka till gymmet men det var visst stängt. Så jag och felicia vände och åkte hem igen. 
Ska hoppa in i duschen och (ÄNTLIGEN) tvätta mitt hår. Sedan ska jag käka lite och packa. Åker till pappa imorgon så det kan nog vara bra om jag packar lite. 
Juste jag höll ju på att bli påkörd också, påväg hem från stan. Kändes som hela mitt liv spelades upp och jag fick värsta kicken. Haha är det då man får en nära-döden-upplevelse?
Det var någon idiot som körde mot rött när jag åkte över övergångsstället. Jag skojar inte om bilen nuddade min moppe. Så nära var det! Både felicia och en tant stod och gapade och såg helt chockade ut. 
Men jag lever och fick mig ett gott skratt. Kan nog bero på att jag blev chockad och rädd. 
Bild från min instagram. Insåg precis att mina pupiller knappt syns, haha kanske därför jag ser lite annorlunda ut. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback