Skriv din beskrivning här!

Sjukt

Gick in på bloggen och såg att jag fått 23 nya kommentarer. Asså WHAt? Haha hur hände detta? Hade dessutom besöksrekord. Händer aldrig att jag får någon kommentar så är helt chockad. Någon (kanske av er som kommenterade) som vet varför så många kollat och kommenterat? Har jag blivit länkad någonstasn eller så? 
Skulle vara jätte kul om någon visste och kunde berätta! :D Tack för alla jätte fina kommentarer förresten! 
Undertiden jag skrev detta fick jag en till kommentar haha, detta är sjukt. 
 
Är iaf hemma från Norrtälje nu, har haft det jätte bra och fått uppleva och se saker jag inte sett sedan jag var 6. Har massa bild som jag ska visa men tänkte ta det i ett annat inlägg, puss


Ditt inlägg om din sminkhörna var med i synas (de man ser direkt till höger när man ska kolla sin statistik bla,) :) det är nog därför du fått så många kommentarer och besökare :)

Svar: ahaa tack så mycket för svar! :)
Cornelia Lindström

2014-07-20 · 08:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback