Skriv din beskrivning här!

TIPS

Fick hem nytt smink för två veckor sen ungefär. Måste bara få berätta huuur mycket jag älskar detta!
Jag valde att köpa tre olika färger pga att jag beställde från elfs hemsida och inte var säker på färgerna. 
Måste säg att almond är min stora favorit. Den är något mörkare och perfekt som shading. Har använt beige några gånger och insett att den är lite för röd för mig. Nu när jag har solat så går min hy mer åt gult än rött. Men i vinter tror jag starkt på denna! Sedan har vi tan. Som jag bara hunnit testa en gång men redan älskar. Den är perfekt för min färg, då tan är lite mörkare än beige och mer åt gult. 
Detta är helt klart det bästa mineral sminket jag använt. Dessutom, dom kostar 50 kr styck. 
Elf är ett riktigt bra märke till riktigt bra pris. TIPS 
Finns att köpa HÄR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback