Skriv din beskrivning här!

4 juni

 
Har ju absolut inga bilder. Här ser ni iaf hur min kväll såg ut igår. Roligare bild än så får ni inte.. 
Sov hos sara inatt och idag har der varit en vanlig dag. Förutom att det kom massa tjejer från min förra skola som vi fick styla. Var hemma vid halv ett ungefär och somnade direkt och sov lite till och från till 4 ungefär. Sedan drog jag ut på en springtur. Gick helt åt helvete men måste ju börja någonstans. 
Just nu sitter jag och försöker börja med en uppgift i samhällskunskap samtidigt som jag förbereder mig för en redovisning imorgon. Har ingen som helst aning om vad jag ska säga. Stå och snacka inproviserat på engelska inför klassen är väl inget jag direkt föredrar. 
Jag och sara testade en ny maskin på gymmet igår. Verkligen en ny favorit som inte var överdrivet jobbig men tog väldigt mycket! Har sån jäkla träningvärk i magen och känns verkligen som att någon slagit några slag på revbenen speciellt. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback