Skriv din beskrivning här!

Fredag och lördag

Började ledigheten med att fira sara med massa härliga vänner! En underbar kväll. 
Åkte iväg i regnet för att köpa pizza sedan blev det bad och bastu för alla utom mig. Kände mig inte så sugen på att bada eftersom jag är väldigt förkyld. Men hade roligt ändå! Drog hem lite efter elva pga att mitt huvud tog kål på mig. 
Idag stod jag inte ut längre så åkte till apoteket med mamma. Tvingades klippa brorsan innan också haha. Städade även mitt rum lite sedan tog krafterna helt slut och jag slogs ner i sängen. 
Familjen har åkt iväg till en granne för att käka medans jag valde att stanna hemma. 
Men 2 alvedon och 1 ipren senare mår jag mycket bättre. Börjar bli hungrig nu, vilket jag knappt känt på två dagar. Fördelen med att vara sjuk, har inget sug efter något att äta så man äter inte lika mycket som man brukar. Vilket i mitt fall är bra haha. 
Ska äta lite nu sedan slå på en film. Hoppas ni mår bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback